HOLIDAY!

Jag är såå trött på mitt jobb just nu! Glädjande är att det bara återstår TVÅ dagar!!!!!! Helt sjukt vad fort tiden går när man blivit så här gammal...

På söndag bär det av mot Örebro för en veckas ledighet innan min tvåmånaders solsemester börjar. Härligt liv jag lever!
Där kommer jag fördriva tiden genom att hänga med vänner och min familj, ta långa härliga ridturer i skogen ute hos Ebba, löpträna, baka massa bullar och bara vila ut innan jag lämnar Sverige den 6:e april.

Hälsade glatt (igen) på Posten-brevbäraren som går samma område som jag. Som vanligt låtsades han inte höra och stirrade ner, väldigt upptaget på sin post... Kul kille den där! 

För övrigt anser jag att "Bring citymail" borde byta namn till "spring Shittymail"


hörs!

Kommentarer
Postat av: kattie

Ha ha..hanna va kul du är...kommer sakna dig super...

2009-03-26 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0