The place to be...

Fiji... Vilket ställe! Har kollat på bilder från google earth och kommit fram till att det måste vara vara paradiset på jorden! Bland annat så har filmer som Robinson crusoe, Cast away och den blå lagunen spelats in här.

Den här bilden är tagen nära blue lagoon där vi kommer husera;




Två månaders semester väntar mig och det tycker jag att jag är värd för senast jag var ledig under så lång tid var sommaren 1999 och nästa gång jag får så lång semester blir år 2041 när jag går i pension, så nu jävlar ska jag njuta!!


Jag försöker komma i trim inför beachen så jag kör situps och armhävningar varje dag efter jobbet, benträning känns lite överflödigt... Det är riktigt skönt att träna, hade nästan glömt bort det! Nackdelarna som träningen medför är att jag blir så sjukt sugen på ALLT!

Godisstoppet under veckodagarna har inte gått så bra tyvärr, men jag äter iallafall betydligt mindre godis än tidigare. Har minskat från sex dagar i veckan till tre. Ganska nöjd över mig själv. Marabou- och lantchipstarmen skriker högst.

Nu gäller det att komma i form så man kan få lite schyssta strandbilder...

min look om fyra veckor




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0