För lite sömn...

Helgen är över och veckan har börjat riktigt segt, helt utan nya krafter. Detta beror på att jag har haft en underbar helg med mina älsklingstjejer (Kattie och Angelina) som har hälsat på mig här i Göteborg! After work i fredags där vi mötte upp Fredrik och Carin som så snällt hade kämpat för att hålla två platser till oss! Det som skulle blivit en lugn kväll med en eller möjligtvis två cider slutade efter X antal glas och samtalsämnen och vi var hemma vid ett ungefär. Jag vaknade som vanligt vid 7 på morgonen och kunde inte somna om så det var bara att stiga upp glad i hågen!

På lördagen hamnde vi på en förfest på en klubb som heter Divine och därefter gick vi till Posh som faktiskt var roligare än vad jag trodde. Mycket trevligt folk! Och i vanlig ordning när man är ute med Angelina blev hela kvällen GRATIS! She knows the right people! Tack alla för en underbar kväll!!

På söndagen åkte tjejerna hem till sig och jag fick besök av mamma. Vi åt en jättegod middag hemma hos anders och jag gick hem vid niotiden. Kollade på Beck men somnade ca 20 minuter innan slutet och vaknade till eftertexterna. Varför vaknar man alltid just då? Så himla irriterande!! Sen kom Jonte hem vid halvtolv på natten. Så mysigt det var att somna i hans famn igen. Det hade jag saknat...

Så vad händer i veckan? till helgen? Jag har inget planerat... Vill göra något kul (som är gratis)!

idéer?

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag somnade också till Beck och vaknade precis till eftertexterna....

gratisgrej att göra...mmmm...svårt...kanske en SPA-ligth i Anders källare, han har ju bastu..;)

du kanske kan sälja grejer på blocket??

2009-02-20 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0