Wake up!

Hallå!

Precis som de flesta andra vid den här årstiden lider jag av trötthet, eller snarare abnorm trötthet närmare narkolepsi. Kan nämna att jag somnar i soffan nästan varje dag efter jobbet och trots mina eftermiddagstupplurer somnade jag innan melodifestivalen hade slutat förra lördagen... INTE OK! Jag tänkte ändå att det måste bero på den mörka årstiden. Igår fick jag veta vad min trötthet beror på. Jag var på stan och skulle precis cykla hem när sötsuget slog emot mig likt en betongvägg. Eftersom jag har godisstopp på vardagar (utom fredagar hehe) så kunde jag inte köpa något att stoppa i mig utan fick istället den briljanta idén att lämna blod på droppen i nordstan. Har inte varit där på jättelänge så det var faktiskt dags nu, dessutom får man jättegod fika...Perfekt! Två flugor i en smäll...

Varm oboy med kakor...


Tror det var 6:e gången som jag lämnade blod och det är alltid lika spännande att få veta vad man har för hb-värde. För varje gång jag varit där har värdet stigit, senaste värdet och alltså mitt högsta var 139. Igår var det 122. Då får man egentligen inte lämna blod men hon tog ändå en helt fylld påse! De är som vampyrer! Kan fortfarande inte sträcka ut armen utan att det gör ont som attan!!

Inte konstigt att jag varit trött... nu är jag ÄNNU tröttare!! Det blir till att knapra järntabletter! Ett tips för alla trötta själar där ute!

Wake up!

Våren närmar sig med stormsteg...

Kommentarer
Postat av: katta

Ja du, 122 är inte så himla dåligt...men man kan ju bli sååå himla trött!!!!

hanna väli hade 95 för ett år sedan. Men då fick hon äta järnmedicin och fick upp värdet och blev mycket piggare!!!!



kram

2009-03-03 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0